Blogia
donCUGATTI | Sant Cugat

Tornem-hi!!

Tornem-hi!!

Per fiii!!! Els nois de Blogia ens han tornat el nostre BLOG!!!

Doncs mira tu.. ves per on.. ja ho diuen els castellans: "A mal tiempo, buena cara".. i per això mateix hem aprofitat aquest temps que ens han obligat a no postejar res, per canviar-li una mica el look al tema.. m'he fet un lifting, i li he fet un rentat de cara al blog: la meva finestra al món!!

Simplement això.. a causa dels problemes tècnics del servidor de Blogia, hem estat dues setmanetes incomunicats.. ens han perdut els posts, els comentaris etc. Per això, si us hi fixeu, els ultims posts tenen la mateixa data en un horari bastant similar: això és així perquè vaig passar-m'hi tota una tarda reconfigurant el blog.. ara tan sols em falten els comentaris.

Doncs bé, Sant Cugat.. Ja hi torno a ser aquí!!!

Apaliii!! Fins aviaaat!!

DCugatti 

2 comentarios

wikijua -

ls links nos veuen b..
vingue, ya era ora de tornar-i..

:)

pidelacarena -

El nou look li escau més al don cugatti.M'agrada.