Blogia
donCUGATTI | Sant Cugat

Personalitzem...

Personalitzem...

Doncs bé, després d'un bon temps (quasibé 2 mesos, no?) firmant tots com a DonCugatti, ha arribat el moment de posar cares als meus creadors.

Un bon dia, a classe d'Història, aquests 3 nois em van fer una cara amb l'ajuda de la gran mà que té en Marc Serrano (el del mig) per a dibuixar. En Joel Gorisnic (esquerra) va posar algunes idees inicials, bàsiques per a formar el blog, i el Pau Hormigo (el de la dreta) va ser qui va començar a escriure i posar en comú les idees de tots tres.

D'aquesta manera, jo, en DonCugatti vaig arribar a néixer, malgrat la meva evolució facial, jejeje. I com a personatge (trifàsic) que sóc, agraeixo tots es comentaris que heu deixat durant aquest temps, i remarcar les 547 (!!!!) visites que ha tingut el blog durant aquests dies!!

Gràcies a tots, i que sabeu que no deixarem de postejar com fins ara.. però ara amb un caire més personal, evidentment.

DonCugatti,  TV3, SantCugat

(Joel, Marc i Pau) 

1 comentario

anonimous -

mare meva kin blog més majo,akestes frases son la mart de divertides!^^