Blogia
donCUGATTI | Sant Cugat

Ciutadans de Catalunya ... ja sóc aquí !!!!

Ciutadans de Catalunya ... ja sóc aquí !!!!

Hola a tothom!!

Sóc en Cugatti, el nou informador de Sant Cugat del Vallès i ja tinc weblog!! Diuen que es comença a poc a poc.. però les meves aspiracions al món de la informació no són baixes. Per això, la meva notícia serà un bon plat d'informació amb un xic d'ironia, un puntet de sarcasme i un polsim de sabor picant!! Aquest plat, servit amb l'intel.ligència, la capacitat i la magnífica saviesa dels meus creadors, causarà la impressió que va causar al seu temps en Cruyff, el president Pujol, David Bisbal o Farruquito!! TOTS A TAULAA!!

El meu objectiu, tot i ser un nadó nascut fa dos dies, serà opinar sobre fets de nivell local -de la ciutat de Sant Cugat- i, per què no, dins l'àmbit que jo conegui; És a dir.. puc opinar sobre tot!! jajaaj Riendo

Un cop feta feta la presentació, passarem a deixar que el temps em doni la raó, i que es reconegui que sóc la Mònica Terribas dels weblogs, en Ramon Pellicer de l'Internet i aviat hauré de jubilar a molts dels informadors de TV3 ... Modèstia a part és clar!! Chulo

Apali!! Salut a tothom i a cuidar-se!!

1 comentario

Tutora -

Hola, m'agrada molt el vostre presentador, però tinc entès que té una mascota... on para?